reede, 15. veebruar 2013

Jälle soonik/Ribbing again

Mõnel lugejal on ehk meeles see postitus, kus rääkisin soonikutest. Mul oli algusest peale selge, et praeguse kudumi krae peaks olema keeruga soonikus, sest põhimustris on keeruga parempidised silmused pahempidiste vahel. Praegu on kudum selline:
Some of my readers may remember this post where I wrote about ribbing. It was clear to me from the beginning that the collar of the current project should be in twisted rib because the main pattern has knit-through-back-loop stitches amidst purl stitches. The knit looks like this now:

Mulle meeldivad sellised suured kraed. Nüüd on vaja kududa paar mustrikorda alla ja siis on valmis.
I like this kind of big collars. Now I have to knit a couple of pattern repeats of the torso and then it is finished.

Kommentaare ei ole: