kolmapäev, 7. november 2018

Jälle sall/Scarf again

Mul on kaks poolpatentkoes salli teravate otstega. Kootud paar aastat tagasi. Eelmisel aastal tegin veel ühe kolleegile kingituseks.
I have two scarves with pointed ends in half-brioche stitch. I made them a couple of years ago. Last yer I made one more as a present to my colleague.
 
Praegu on töös selline sall (mitte midagi erilist, laius on kogu aeg sama). Lõngad on Angora 2 ja peenike villane. Kogu saladus ongi selles, et üks lõng on jämedam ja kontrastne on päris peenike. Eelmisete sallide puhul on põhilõng mingi sokilõng või poolvillane.
Now I have this scarf on my needles (nothing special, the width is constant). The yarns are Angora 2 and laceweight wool. This is the whole secret: one yarn is heavier and the contrasting yarn is quite thin. The previous scarf have sockyarn or wool-blend as the main yarn.

Kommentaare ei ole: