esmaspäev, 11. veebruar 2019

2 tunni müts/2 hours hat

Varem ei kudunud mütse, sest ei kujutanud ette, milline kootud müts sobib. Viimasel ajal sain aru, et mulle sobivad kõrged mütsid. Miks, on eraldi küsimus, aga praegu räägime siiski konkreetsest mütsist.
Ealier I did not knit hats because I had no idea what kind of knitted hat suits me. Recently I've realised that tall hats look good on me. Why so, is a separate question, let us talk now about this particular hat.
Tahtsin mõnda reljeefset mustrit. Lõng ei ole kahjuks selleks sobiv. Näete must-valgel pildil, et 2 x 2 soonik paistab kenasti, aga ta on puhtdekoratiivne, sooniku funktsiooni ei täida. 1 x 1 soonik ei paistnud isegi kena. Teine kord tean, et sellele lõngale tasub midagi lisada (peenikest mohääri näiteks). Müts ei ole eriti soe, lõng on poolvillane Hauswolle Extra (Schoeller + Stahl, 100 g/200 m), aga sobib, kui õues on pisut üle nulli. Mul kulus vähem kui 1 tokk (pea ümbermõõt 54 cm).
I wanted some textured pattern. Unfortunately, the yarn was not suitable for that purpose. You can see in the black-and-white picture that 2 x 2 ribbing is rather visible but it is purely decorative and does not fulfil the task of ribbing. 1 x 1 ribbing did not even look good. Next time I should know that if I use this yarn, it should be combined with another yarn (for instance, some thin mohair). The hat is not particularly warm but it is fine when the temerature is slightly beyond zero. The yarn is Hauswolle Extra (Schoeller + Stahl, 100 g/200 m) and I used up less than one ball (head circumference 54 cm).
Oli päris kena proovida, hiljem proovin veel teistest lõngadest.
It was nice to try it and I will try more from other yarns later.

Kommentaare ei ole: