pühapäev, 9. veebruar 2014

Midagi suveks/Something for Summer

Tekkis tahtmine kududa midagi suveks. Seda enam, et oma puuvillaseid toppe olen üsna palju kandnud ja mitmed neist ei kõlba enam selga panna. Siin on algus. Jah, jälle midagi sooniku-taolist! 1 x 1 keeruga soonik oleks ka ilus, aga ma ei ole kindel, kas tahaks niisuguse koega asja just puuvillasest lõngast.
It occured to me I could knit something for summer. Especially given that I've been wearing my cotton tops quite a lot and some of them do not look good anymore and cannot be used. Here is the beginning. Yes, again something ribbing-like! 1 x 1 rib with knit stitches worked through back look would be nice, too, but I am not sure I want such a pattern in cotton.

2 kommentaari:

Tiigerliilia ütles ...

Kui sa juba kirjutad, et ei kõlba enam selga panna, oleks jõle huvitav teada, mis lõngad on kõige kehvemini vastu pidanud! :)

Anna ütles ...

Kristiina, jutt on mõnest linase-viskoosi segust, mis on kuidagi karvaseks-topiliseks läinud. On üks poolilõng. Aga peab ütlema, et kõnealust kudumit olen hästi palju kandnud. Teine on üks puuvillane topp, asi pole lõngas, vaid selles, et ta on väsinud, samuti olen palju kandnud. Siis on veel üks viskoosi-puuvilla segu, koepind pole enam ilus, ma ei oska kirjeldada:). Aga eks sõltub konkreetsest lõngast ja sellest, kui palju kannad.