teisipäev, 19. juuni 2018

Tegemisi/What is going on

Näitan veel ühe rätiku "saba", see on praegu töös. Õpetus ilmub Käsitöö augusti numbris.
I am demonstrating the "tail" of yet another shawl I am working on now. The pattern will appear in the August issue of Käsitöö.
Koon nüüd ka mõned proovilapid, et näidata hiljem suviste kudumite postituses (rohkem juttu siin postituse lõpus). Selle mustri leidsin kusagilt internetist juba ammu, aga alles nüüd jõudsin proovida. Väga mõnus muster. Proovilapp on Midara linasest, aga saab teha ka peenvillasest või nn fingering weight villasest (vastavalt Aade Lõng villane 8/1 ja ilmselt ka 8/2 oleks sobi).
I am making some swatches in order to show in my blogpost on summer knits (more here in the end of the post). I found this pattern quite a while ago on the internet but got my hands on it only now. What a delightful pattern! The swatch is from Midara linen but it would be suitable also for laceweight or fingering weight wool (Raasiku factory Aade Lõng wool 8/1 and probably 8/2, respectively).
Peab mõtlema, kuidas sobitada mustrisse kasvatused ja kahandused, et võiks teha igasuguse kujuga rätikuid.
I have to think how to fit increases and decreases into the stitch pattern in order to make shawls with different shapes.

Kommentaare ei ole: