pühapäev, 3. juuni 2018

Vähemalt rätik on valmis/At least the shawl is finished

Kui jälgite linase jaki seiklusi, siis järgmine episood on selline: otsustasime tellijaga, et proovime selga ja vaatame, kas võib juba lõpetada või pean lõnga Leedust juurde hankima. Niikaua aga sain rätiku valmis. Külli, tänan piltide eest!
If you are following the adventures of the linen cardi, then this is the next episode: we decided to try it on and to see wether it is enough lenght or whether I have to oder some more yarn from Lithuania. Meanwhile I have finished my shawl. Külli, thanks for the pictures!
 
 
 
 Lõngast ja varrastest ja muust huvitavast kirjtuasin Ravelrys (postitus nähtav kõigile).
I wrote about yarns, needeles and other important issues on Ravelry (post visible to all).
Ja siin on uus lõng, Maiu sünnipäeva kingitus. Tema enda käsitsi värvitud. Suur tänu! Instagramis küsitakse, et mida ma sellest teen. Ei tea veel, aga võimalik, et tuleb rätik või sall.
And here is some new yarn, a birthday present from Maiu. Hand-dyed by herself. Thank you so much! I was asked on Instagram what I am going to knit. I am not sure yet, probably, a shawl or a scarf.

Kommentaare ei ole: