teisipäev, 24. aprill 2018

Proovilapp/Swatch

Hakkasin täna proovima Adéle Mohair lõngast, millest kirjutasin enne siin. Mul oli see muster juba mugandatud vastava rätiku kuju jaoks, nüüd tegin skeemi ja alustasin. Proovilapp läheb edasi rätikuks.
Today I started trying the Adéle Mohair yarn I had described earlier. I had already adjusted the stitch pattern to the shawl shape in question and today I made a chart and started. The swatch is trurning into the shawl.
Pildil ei paista üldse metalliklõng. Aga kui on rohkem kootud ja saab paremas valguses pildistada, siis näitan uuesti.
The metallic yarn is completely invisible in the picture. Once I will have knitted some more, I will make more photos and show again.
Topp on valmis ja kuivab, aga näeb praegu ebahuvitav välja. Paremad pildid hiljem.
The top is finished and drying and looks rather uninteresting at present. Better pictures will appear later.

Kommentaare ei ole: