teisipäev, 13. august 2019

Kolm eri rätikut sama konstruktsiooniga/Three different shawls with the same construction

Klassikalisest kolmnurksest räätikust saab teha sellise, millel on pikemad otsad. Seda saab teha lühkeste ridade abil. Kõigil nendel rätikutel on äär ripskoes, aga edasi peaks proovima mõnda muud mustrit ja vaatama, kas lühikesed read siis töötavad.
You can turn a classical triangular shawl into one with longer ends. This may be achieved via short rows. All these shawls have edge in garter stitch but in future I should try another pattern and see, whether short rows work with it.
 
 


1 kommentaar:

dercy lyne ütles ...

A nevem Darci Lyne. Életem nagyon boldog napja annak a segítségnek köszönhetően, amelyet Dr. .nosakhare adott nekem, hogy segítsen az ex-férjem felépítésében a szeretet és varázslat varázslatával. 6 éve házas voltam, és annyira szörnyű volt, mert a férjem tényleg csalott és válást keresett, de amikor találkoztam Dr..nosakhare e-maillel az interneten arról, hogy miként segített sok embernek visszakapni és segíteni rögzítse a kapcsolatot, és boldoggá tegye az embereket. Elmagyaráztam a helyzetem, majd kérdeztem a segítségét, de a legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy segít nekem az ügyemben, és hogy most ünnepelek, mert a férjem teljesen megváltozott jobbra. Mindig az én oldalamon akar lenni, és jelenlétem nélkül semmit sem tud tenni. Nagyon élvezem a házasságomat, milyen nagy ünnep. Folytatom a bizonyságomat az interneten, mert Dr..nosakhare igazi varázsló. KELL SEGÍTSÉG? KAPCSOLATBA LÉPNI
  -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
felveheti őt a Whats-app alkalmazással is: +2349083639501
Ő az egyetlen válasz a problémájára, és boldoggá teszi a kapcsolatot. És tökéletes a kapcsolatokban is.
azt akarja, hogy az ex vissza?
Szeretne egy szerelmi varázslatot egy új szerető számára?
Gyerekek nélküli problémamegoldás?
Pénzügyi problémamegoldás?
Gyenge erekció és gyors magömlés?
megoldás a betegségekre és a test betegségeire
Minden típusú problémamegoldás az asztrológiával?
Válás probléma megoldása?