neljapäev, 31. detsember 2015

Üht ja teist. Head uut kuduaastat!/Various matters. Happy new knitting year!

Eile käis Tallinnas Mia. Oli kena kohtuda ja koos kududa. Kohtusime esialgu poes Domus Linum, kus on väga hea valik Raasiku lõnga (Aade Lõng) ja veel hulk leedu vabrikute lõngu. Perenaine Külli müüb lõnga ja Mia ostab.
Yesterday Mia visited Tallinn. It was nice to meet up and to knit together. We met at the Domus Linum store that has an impressive choice of Raasiku factory yarns (Aade Lõng) and quite a bit of various yarns from Lituanian factories. Külli the owner is selling yarn and Mia is bying.
 
Pärast läksime kohvikusse kuduma. Jõudsin järeldusele, et praegune kudum ei kõlba. Istub hästi, värvikombinatsioon on hea, aga koepind ei meeldi, tundub liiga tihke. Pean ilmselt korraks kõrvale panema ja tegema midagi uut, küllap siis tuleb mõte, mida teha. Pealegi on nagunii vaja teha selle TFW sviitri uus näidis (Meeli Laidvee foto).
Afterwards we went to a cafeteria to knit. I arrived at the conclusion that my present project is no good. It fits well, the colour combination is fine but I dislike the fabric, it appears too dense. Pehraps I have to put it aside and to do something different and meanwhile I'll get an idea what to do further. In addition to that, I have to maka another sample of this TFW sweater in any case (photo by Meeli Laidvee).
Mul on viimasest Leedu reisist just 3 tokki Angora 2-te. Värv on üpris keeruline, ütleks, et tumepruunikas-hall. Ilus, aga minu jaoks pisut ebamäärane, nii et koon sellest näidese.
From my recent Lithuanian trip I have exactly 3 balls of Angora 2. The colour is quite complicated, I would describe it as dark-brownish-grey. It is beautiful but a kind of indefinite shade for me to wear, so I'll turn it into the sample. 
Nüüd paar sõna mööduva kuduaasta kohta. Põhiline on muidugi Mattis Meekleri ja minu kollektsioon TFW-l. Siis raamatu ilmumine soome keeles. Head uut kuduaastat kõigile!
Now some words about the knitting year that is about to end. The main thing is of course Mattis Meekler's and my collection for TFW. Then the publication of my book in Finnish. Happy new knitting year to all of you!

4 kommentaari:

Arella ütles ...

Head uut kudu-aastat ja palju lennukaid ideid!

Ula Zygadlewicz ütles ...

Happy New Knitting Year! :)

Mia ütles ...

Toivottavasti keksit, mitä neuleellesi pitää tehdä! Kiitos mukavasta päivästä!

Anna ütles ...

Arella, suur tänu, samad sõnad!

Ula, dzenkuje!

Mia, kiitos, ehkä se keksi itseään.