teisipäev, 23. august 2011

Musta ja halli pildistamine/Taking photos of black and gray

Musta on raske pildistada, tumehalli ka, aga kui nad mõlemad on koos, mida teha siis?
It is difficult enough to photograph black and the same refers to dark gray; but what should be done if these two are together?


Siin on natuke näha kontrasti.

Here the contrast is slightly visible.

Püüdsin nii ja naa. Loodetavasti saab homme pildistada minu seljas õues.

I tried out this and that way. Hopefully, tomorrow it will be possible to get modelled photos outdoors.

6 kommentaari:

KK ütles ...

Ilus mudel, mulle meeldivad eriti need varrukaotsad ja toonid.
Muide, meile õpetas üks fotograaf suvelaagris, et tonaalsust saab enne pildistamist ka kompaktkaameral juurde keerata. Ma vahel proovin kui jälle meenub ja nt koeri pildistan, muidu jääb kõik ühtlaselt hall.

Kampsuniga seoses meenub mulle, et oleks vaja omale kududa talveks mantli alla imeõhukene soe pullover. Mis ei oleks paks aga samas oleks soe. Oskad sa äkki soovitada mõnda lõnga, mis ei ajaks väga karva? Mulle üks Soomes müüdav Kitten mohair meeldib aga too on kampsuniks pisut paks. Ei toppa ega aja karva, imesoe ja mõnus. Kui midagi analoogset aga peenikest leiaks pulloveriks, hakkaks kohe proovima. Aade on minule liiga torkiv, mul hakkab ihu sügelema.

Anna ütles ...

Signe, aitäh! No mina olen ju tuntud kobakäpp, kardan, et keeran tehnika vussi, nii et ma oma käe all parem ei proovi midagi keerata. Kui keegi tark näitaks ja teeks puust ja punaseks, siis on teine asi. Kuidas Sa suhtud Dropsi alpakasse? Ma ei karda karedust, küll aga igasugu karvad võivad mu silmi ärritada ja imekombel ei tee seda mohäär, vaid just alaka, Dropsi oma välja arvatud. Selle sviitri kere on just sellest. Siis meeldib mulle Dropsi Fabel, sokilõng, aga tegelikult saab sellest ka muud teha (vt minu Kahepoolset rätikut, sviitri saaks ka). Üldiselt vaataks kvaliteetset sokilõnga. Nt Regia Thermali on mulle kiidetud, kuigi ise sellest kudunud pole, aga karva ei aja ja on päris hea. Paha asi, et värve on vähe. Kas Elotroi Liisu on liiga torkiv Sinu jaoks? Jämedus on 100 g/360 m või sinna kanti, värve on palju. Kui on vaja, küsi veel:)

Suvi ütles ...

Nii ilusad detailid! Varrukad on mu lemmikud!
Musta on raske pildistada tõesti, vahel aitab kui tsipa ülevalgustada aga kui kaasatud on ka hall, siis on oht et hallist tuleb samas liiga hele. Proovides muidugi selgub, kui palju valgust on vaja et mõlema osas oleks mingi kompromiss.

KK ütles ...

Jätan meelde ja uurin, tänud!
Ilmselt peaks see olema jah kas peenike sokikas või lausa sallilõng.

Ma armastan taljesse töödeldud mantleid ja jakke ning kui sinna alla panna klassikaline kampsik, siis reeglina on tunne nagu kubujussil :D.

Arnikai ütles ...

Sümpaatsed varrukad jah. Samas ei saa jätta mainimata, et see lopsakas kaelus laseb lõngal särada ja annab lihtsale lõikele just selle õige lisaväärtuse. Ootan täiendavaid fotosid!

Anna ütles ...

Signe, aitäh! Eks sobivaid lõngu on veelgi, peaks ringi vaatama.

Arnikai, aitäh! Nüüd on täiendavad fotod olemas.