reede, 13. juuli 2018

Varsti saab valmis/It will be completed soon

Muster "koob end" väga hoogsalt, seetõttu topp kasvab kiiresti. Otsustasin, et jääb topiks, seda enam, et ma pole kindel, kas varrukateks jätkub lõnga. Ja sviitri teeksin juba mõnest muust lõngast (vill, mohäär + peenvillane, linane vms). Teen ilmselt ka õpetuse, jälgige infot. Teeme Ravelrys kooskudumise.
The pattern "knits itself up" quite swiftly, so the top is growing fast. I decided to leave it as a top, especially because I am not so sure I have enough yarn for the sleeves. And I would make a sweater from a different fiber (wool, mohair + laceweightwool, linen etc). Probably, I will write a pattern, so stay with me. We shall make a KAL on Ravelry.
Kaeluse viimistlesin i-cord-võttega, alumises ääres ja varrukatel teen ilmselt sama.
I made i-cord finishing for the neck opening and probably will do the same for the hem and the sleeves.

Täna sõidan Vilniusesse, seal on mitmeid plaane, kirjutan varsti. Diteksas (aka Mados garažas) ootab, plaanime varsti järgmist postitust. Mezgimo zonasse aga lähen juba täna õhtul.
I am travelling to Vilnius today, there are many plans, I will write soon. Diteksas (aka Mados garažas) is waiting, we are planning the next blog post shortly. Already in the evening I will visit Mezgimo zona.
Mano lietuviški skaitytojai, atvažiuosiu šiandien į Vilnių ir pasiliksiu menesiui. Susitiksime Vilniaus sūlų parduotuvėse!

Kommentaare ei ole: