teisipäev, 14. august 2018

Käsitöö august-september 2018/The fresh issue of Käistöö (August-September 2018)

Uus Käsitöö on ilmunud, mul pole veel seda numbrit.
The fresh issue of Käsitöö has just been published but I have not yet got my copy.
 Seal on intervjuu minuga ja kahe rätiku õpetused. Fotograaf Gerli Rand on teinud hulga pilte minust, ajakirja läks üks, aga mulle meeldisid need:
There is an interview with me and patterns for two shawls. The photographer Gerli Rand took several pictures and one was chosen for the magazine but I liked these:
 
Praegu panen siia enda tehtud pildid. Lilla rätik on Midara linasest, oranž on aga Aade Lõng 8/2 ja Angora 2 vaheldus.
Here are pictures taken by me. The lilac shawl is from Midara linen, the orange one is an alternation of Aade Lõng 8/2 and Angora 2.
 
 
 
 

2 kommentaari:

Heli ütles ...

Ah, mulle väga meeldivad kaks fotot lillast rätikust ja samuti fotod Sinust

Anna ütles ...

Heli, tänan!