laupäev, 10. detsember 2011

Mitte enam toru/Not a tube anymore

Kurdan jälle, et peaaegu pole aega, millal saab pilistada. Näitan, mida olen vahepeal teinud. Nüüd pole enam pelk toru, jõudsin taljeni.
Again, I am complaining that there is no time to take pictures. Here is what I have done so far. Now it is not a plain tube anymore, I've reached the waist line.
Värv on mu lemmik, see oligi lõnga ostmisel otsustav. Tegelikult meeldis mulle ka see, et tegemist on villase lõngaga.
The colour is my favourite and this was decisive when I bought the yarn. In fact, I like that it is pure wool, too.
Raasiku vabriku lõng on minu meelest parem, kude on ühtlasem. See lõng (Elotroi Liisu) on aga pisut pehmem, aga olen kareduse suhtes immunne ja seega pole see nii oluline. Aga ma ei saa mööda minna ilusast hallist toonist! Lõnga oli selles tokis 136 g ja niipalju on veel järel! Veel üks pisut väiksem tokk ootab.
In my opinion, yarns produced by the Raasiku factory (Aade Lõng) are better, the texture is more even. This one (Elotroi Liisu) is a bit softer; as I am inidferent to coarseness, this is not terribly important. But I just cannot walk away from a beautiful shade of gray! Initially, there was 136 g of yarn in the ball and there is still quite a lot! One more ball, a bit smaller, is waiting, too.

2 kommentaari:

Mia ütles ...

On mielenkiintoista nähdä, miltätuo näyttää valmiina päälläsi.

Anna ütles ...

Mia, kiitos. Katsotaan, mitä siitä tulee. Nyt se kuivaa. Kun saan kunnon kuvan, kirjoitan, mitä olen päättänyt ja miksi.