laupäev, 17. september 2011

Jälle midagi uut/Something new again

Näitan uut alustatud kudumit. Alustasin üleeile õhtul. Lõng on Lana Grossa Mano, 50 g/150 m, 90 % puuvill, 10 % polüamiid. Väga meeldiv, nagu öeldakse, koob ennast ise. Seda lõnga on mul 6 tokki, loodan, et jätkub sallkraega vesti jaoks. Plaanis on ka lühikesed varrukad.
I will show you a new beginning. I started this day before yesterday in the evening. The yarn is Lana Grossa Mano, 50 g/150 m, 90 % cotton, 10 % polyamide. It is very pleasant and, as they say, knits itself up. I have 6 balls of the yarn and hope it will be enough for a vest with a shawl collar. There are supposed to be short sleeves.

Eest on praegu küllalt vähe näidata, sest krae + nööbiliistud tulevad hiljem.
It is not a lot to show of the front because the collar + button bands will come later.


Ja muster eraldi. Mulle meeldib ripsi ja mustri kombinatsioon.

And a separate view of the stitch pattern. I like the combination of garter stitch and the pattern.

6 kommentaari:

Ula Zygadlewicz ütles ...

Bardzo ciekawy wzór.

Arnikai ütles ...

Huvitav, kas tegu pehme lõngaga? Rips on jah midagi sellist, mida tore erinevate mustritega kombineerida. Värv tüüne, rahu ise...

Robin ütles ...

I love the interesting stitch you are using. It is rather unusual and has a pleasing texture.

Anna ütles ...

Zulka, dzękuję. Wzor jest bardzo prosty.

Arnikai, jah, lõng on pehme. Ta ei ole jäik, nagu tavaline merseriseeritud puuvill. Lõng on pigem nagu punutud nöör, selline ümar läbilõikes. Aga olen selline imelik inimene, et minu jaoks lõnga pehmus pole otsutav. Mulle meeldib antud juhul, et reljeefne kude paistab välja. Värv, oh jah, nagu mu tütar ütleb, et kas ma ei võiks kududa midagi mittehalli!

Robin, thank you! It is a fairly simple pattern. I would like to try it out with a different yarn.

helena ütles ...

Näyttää hyvin mielenkiintoiselta! Minun pitää taas ihmetellä, että miten ehdit neuloa niin nopeasti aina vain uutta! Olet varmaan huomannutkin, että tästä taitaa tulla jo 100.s projektisi Ravelryssa :)

Anna ütles ...

Helena, kiitos! Tämä on ongelmaton neule, kuvio mielyttää, lanka on mukava, sen takia edistyy nopeasti!