teisipäev, 25. detsember 2018

Telliskivi/Brick

Mõni ehk mäetab seda sviitrit, mis on nüüd Domus Linum poes. See on väga soe, sest lõngad on Raasiku (Aade Lõng) villane 8/2 pluss Angora 2.
Some of you probably remember this sweater that is now available at Domus Linum store. It is very warm since the yarns I used are Aade Lõng Estonian wool 8/2 and Angora 2.
Nüüd teen endale teisest lõngast (Cashmere Gold, Madame Tricote, poolvillane, 100 g/320 m).
Now I am making one for myself from a different yarn (Cashmere Gold, Madame Tricote, wool blend 100 g/320 m).
Praeguseks on juba rohkem kootud ja otsustasin, et ei tee kõrget kraed (see lõng hoiab soonikut ja tõmbab liiga kokku), nii et harutasin selle ja jätsin 5-6 rida kaeluse viimistlemiseks. Aga nüüd on probleem, et lõng on otsas ja pean ootama veel paar päeva, sest pühade tõttu on pood kinni. Kuna ma ei saa kudumata olla, alustan mohääri jääkidest salli.
As of now, I have knitted some more and decided against the turtle neck collar (this yarn in ribbing makes the fabric contract too much), so I frogged it and left some 5-6 rows for collar finishing. But I have a problem now because I've run out of yarn and have to wait a couple of days because due to the holidays the store is closed. Since I cannot be not knitting, I will start a scarf from mohair leftovers.

Kommentaare ei ole: