kolmapäev, 10. august 2016

Haapsalu-Roma sviiter/My sweater from Haapsalu and Roma

Sellega on pikk lugu. Kunagi näitasin proovilappi siin. Sellest pidi saama jakk. Aga sain aru, et kuigi too soonik nägi kena välja, peenikesed ja pehmed villased lõngad liibuvad ikka keha külge, langevust ei ole, pealegi on veel soonik. Proovisin uuesti labases koes, aga ikka polnud see. Siis sain aru, et sellest peab saama sviiter. Sonata, tänan pildistamast!
This sweater has a long story. Once I showed my swatch here. It was meant to become a cardi. Yet I realized that although ribbing looks nice, these thin and soft woolen yarns cling to the body and the fabric is not drapy at all, and it is ribbing in addition to all that. I tried once more in stockinet but it did not seem right. Finally, I realized it had to become a sweater. Sonata, thanks for the photos!

 
 



Sviiter on õhuke ja soe.
The sweater is thin and warm.
Lõng/Yarn: Haapsalu (Midara, 100 % vill/wool, 100 g/1400 m), ~ 45 g; Roma (Midara, 100 % vill/wool, 100 g/750 m), ~ 85 g.
Ravelry

Kommentaare ei ole: