neljapäev, 18. august 2016

Salle muudkui tuleb juurde/Scarfs keep adding up

Alles hiljuti oli Vilniuses rätikute ja sallide konstrueerimise tund ja alles hiljuti näitasin Sofija ja enda oma võrgulist salli. Täna kirjutas mulle Rima ja saatis oma võrgulise salli pilte. Suurepärased pildid, aitäh!
It was quite recent when I taught shawl and scarf construction class in Vilnius and rather recently I've shown you Sofija's and my own mesh scarf. Today Rima wrote me a message and sent me pictures of her mesh scarf. Lovely pictures, thank you!
Ačiū Jums, Rima!
 
 
 
 
Lõng on linane (Fresco Lino), 50 g/160 m, kulus 2 tokki (üks kumbagi värvi).
The yarn is linen (Fresco Lino), 50 g/160 m, 2 balls (one of each colour).

2 kommentaari:

Jagoda Smith ütles ...

Linen and denim go so well together. Lovely scarf.

Anna ütles ...

Yes, I agree! This is a very good knitter, too.