teisipäev, 3. juuli 2018

Üht ja teist/Various matters

Olin reisil ja ei saanud normaalselt kirjutada. Nüüd räägin lühidalt paarist asjast, edaspidi kirjutan regulaarselt. Selles postituses mainisin, et Mia kinkis mulle lõnga.
I was away and could not write in a usual way for a variety of reasons. Now I will briefly talk about a couple of things and from now on will update regularly. I mentioned in this post that Mia had given me me some yarn as a present.
Lõng on puuvilla (70 %) ja akrüüli (30 %) segu, 100 g/160 m. Koosneb 4-st kiust, millest mustad on siledad ja tumehallid natuke käharad.
The yarn is a blend of cotton (70 %) and acrylic (30 %), 100 g/160 m. It is 4-ply yarn, of which the black threads are smooth and the dark-grey ones are slightly curly.
Lõnga nimi on MarLen, toodetud Tšehhi Vabariigis. Selge, et see lõng tahab midagi väga lihtsat ja jämedaid vardaid. Vaatasin, et labases koes oli tihedus umbes selline, nagu viimase topi puhul. Tegin peaaegu sama kalkulatsiooniga topi, panin kuivama just enne ärasõitu. Küllap on juba kuiv ja kui hästi läheb, näitan lähiajal juba korralikke pilte.
The name of the yarn is MarLen, produced in Czech Republic. It is clear that the yarn asks for something very simple and large needles. I noticed that the gauge for stockinette is approximately the same as in my recent top. So I used almost identical calculation and made a top and blocked it just before my trip. It is certainly dry by now and if everything is fine, I will show you proper pictures quite soon.
Reisil ei saanud eriti kududa, alustasin rätikut mitu korda ja lõpuks otsustasin, et nn lollikindel variant on poolpatendis asümmeetriline rätik. On hea praktiliselt iga lõnga puhul. Siin on Midara linane, 100 g/600 m.
I was unable to knit properly during my trip and started a shawl for a couple of times, then I decided that so-called idiot-proof option is an asymmetrical shawl in half-brioche. It looks fine practically in any yarn. This one is linen by Midara, 100 g/600 m.

Kommentaare ei ole: