laupäev, 27. aprill 2013

Miks te koote? 2.osa/Why do you knit? Vol.2

Aitäh kõigile kommentaaride eest! Ma ei hakanud vastama igale kommentaarile eraldi, sest arvan, et on kasulik teha mõned üldistused. Üks märksõna on kindlasti "loovus", aga ka "protsessi nautimine". Jätkame mu kudumissõprade vastustega.
Thank you all for the comments! I decided against answering each comment separately because I believe it would be useful to make some generalziations. One keyword is certainly "creativity", another one is "enjoying the process". Let us continue with the answers given by my knitting friends.
Linda kirjutab nii: 1) Kudumine paneb mind mõtlema ilusale moodsele disainile, mida võin ise teha, alates lõnga varjundi või kiu valikust ja siis sellega sobiva mustri ja kudumi leidmisega. Kudumisega seostuvad märksõnad on loomine, värvid, tehnika, kudumissõbrad ja mood. 2) Koon, sest saan disainida oma riideid enda eelistatud stiilis. See valmistab mulle palju rõõmu ja rahulolu, toidab loovust ja lisaks on üsna lõdvestav tegevus.
This is what Linda writes: 1) Knitting makes me think about contemporary beautiful designs I can make for myself, starting with a yarn shade or fibre I love and then finding a stitch pattern and a garment form for it. Key words I associate with knitting would be creations, colors, texture, knitter friends and fashion. 2) I knit because I can design and make my own garments in a style I prefer. It gives me plenty of pleasure and fulfillment, nurtures my creativity, in addition it is ever so relaxing.
Helin kirjutab nii: 1) Kudumine seostub mul kõigepealt omapäraga. Isegi kui kududa sama mustri järgi, ei tule iial kaks täiesti identset asja. :) Veel seostub mul kudumine sõprade ja mõnusa seltskonnaga, kuna tänu kudumisele olen saanud endale hulgaliselt uusi sõpru. 2) Koon sellepärast, et see meeldib mulle. Mulle meeldib nii protsess kui tulemus. Kudumine rahustab, on nagu meditatsioon. Mulle ei meeldi niisama paigal istuda, kuid kudumine annab istumisele mingi mõtte.
This is Helin's reply: 1) Knitting associates first and foremost with uniqueness. Even if you knit the same pattern, there is no way there will be two identical knits:). It associates also with my knitting friends and their pleasant company because thanks to knitting I have acquired a lot of new friends. 2) I knit because I like it. I like both the process and the result. Knitting is relaxing, it is like a meditation. I don't like just sitting idly and knitting gives some sence to just sitting.
Nüüd vaatame seda pilti (fotograaf Hugh Stewat, Austraalia Vogue'i kevadnumber, kostüümid filmist "The Great Gatsby", näitleja Adelaide Clemens Catherine'i rollis). Kas näete sama, mida minagi? Sellest räägime järgmine kord.
Now let us observe the picture (photo by Hugh Stewart for Australian Vogue, costumes from the upcoming film The Great Gatsby, Adelaide Clemens asa Catherine). Do you see what I see? We shall discuss it next time.

Kommentaare ei ole: